Copywriting: lub copy z ostrymi końcówkami
Zamienię Twoje zamierzenia w armię słów, które wykorzystają wszystkie znaczenia do spełnienia przesłania.
A co potrafi copy? Oczywiście blogi, komunikaty prasowe, teksty specjalistyczne oraz posty w mediach społecznościowych. Pytanie brzmi: czego konkretnie potrzebujesz?
Copy techniczne: teksty dla przemysłu i produkcji.
Copywriting techniczny obejmuje teksty dotyczące produktów przemysłowych i produkcji. Jego zadaniem jest przetłumaczenie na język ludzki i sprzedaż treści, które w swojej pierwotnej formie są wysoce precyzyjne, używają terminologii i nie dbają o zrozumiałość – innymi słowy, są całkowicie niedostępne dla laików. A przez to nie sprzedają.
Copy techniczne typowo balansuje między zrozumiałością a zachowaniem eksperckiej pozycji klienta. Dlatego musi umieć zarówno przedstawić fachowe terminy, koncepcje i procedury, jak i w prosty sposób je wyjaśnić.